نماشویی ساختمان شستشوی نمای ساختمان

نمای ساختمان یکی از  مهم ترین قسمت ساختمان می باشد که در زیبایی ساختمان بسیار تاثیر گذار و چشمگیر است . شستشوی نمای ساختمان با طناب و بدون داربست یکی از خدمات گروه اهداف اوج یاران می باشد که توسط متخصصین باتجربه و متعهد انجام می گیرد. شما برای درخواست خدمات ویژه شستشوی نمای ساختمان میتوانید همین حالا به شماره 09196155764 تماس بگیرید.   امور شستشو نمای ساختمان  انجام شده و در کوتاه ترین زمان ممکن، نماشویی انجام میشود.

لازم به ذکر است که کار نماشویی ساختمان  یک کار کاملا تخصصی است و فقط از پس تیمی حرفه ای و باتجربه مانند اوج یاران بر می آید. به طور خلاصه، نماشویی  فرآیندی است برای پاک شدن هرگونه کثیفی، لکه‌ها و آلاینده‌ها، گرد و غبار و… از روی نما ساختمان است.


در ادامه با هم در مورد این مطالب از نماشویی میخوانیم:

 


خدمات شستشوی نمای ساختمان دقیقا چه خدماتی است؟

ما برای ارائه خدماتی اصولی، با تجهیزات کامل برای شستشوی نمای ساختمان با طناب و بدون داربست گوش به زنگ هستیم. این کار بسیار بسیار تخصصی را به حرفه ای ها بسپارید تا  هم بابت کیفیت خدمات خیالتان راحت باشد هم قیمت.

از قیمت نماشویی ساختمان که منصفانه و مناسب است گرفته تا اجرای کاری بی عیب و بی نقص در زمانی کوتاه، بدون دردسر، همگی از سمت تیم اوج یاران در نظر گرفته شده است. علاوه بر آن، می توان به اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما نیز برای مقاوم سازی نمای ساختمان، سنگسابی و.. اشاره کرد.

«شستشوی نمای ساختمان بدون داربست» یک راه سریع و به نسبت سایر روش ها کم هزینه تر می باشد. این روش هوشمندانه ترین و بی دردسرترین روش برای نماشویی ساختمان است. در ادامه در مورد این خدمات ویژه که با طناب و بدون داربست  ارائه میشود، بیشتر توضیح داده شده است.

شستشوی نمای ساختمان بدون داربست

جهت اطلاع از قیمت شستشو نمای ساختمان و نحوه اجرای کار به شیوه شفاف با  شماره شرکت شستشوی نمای ساختمان  09196155764 تماس بگیرید. کار را به فردا نسپارید. 

نماشویی در غرب تهران، نماشویی در شمال تهران، نماشویی در شرق تهران و نماشویی در جنوب تهران با تیم اوج یاران

 

از دیگر خدمات ما به جزن نظافت نمای بیرونی ساختمان:

پولیش سنگ نما ساختمان

واکس نمای ساختمان

رزین نمای ساختمان

 

اگر  ملک اجاره می کنید، به فروش میرسانید، خودتان در ملکتان سکونت دارید، باید تمیز نگه داشتن نمای ساختمان برایتان مهم باشد. هیچ کس از نمای کثیف و کدر خوشش نمی آید. برای مثال زمان بازدید جهت اجاره گرفتن ملک،  ممکن است افراد متوجه شوند که نما واقعا کثیف است و قرارداد منتفی شود. پس نماشویی را باید جدی بگیرید و ازش ساده نگذرید.

 

شستشوی نمای ساختمان دارای چند نوع است؟

برای نماشویی ساختمان بدون داربست یعنی با کمک طناب، همانطور که از اسمش مشخص است از طناب برای بالا رفتن از ارتفاع ساختمان کمک گرفته میشود.

نظافت نمای ساختمان با سه روش اصلی انجام میشود.

  1-شستشو با آب

2-شستشو با مواد شوینده

3-شستشو با اسید (اسیدشویی)

در زیر به توضیح این سه مورد می پردازیم با ما همراه باشید.

پیچ و رولپلاک نما

نماشویی با بهترین تجهیزات شستشوی نمای ساختمان توسط بهترین شرکت شستشوی نمای ساختمان- 

 

نماشویی ساختمان با آب با دستگاه واترجت

این نوع نماشویی زمانی استفاده می شود که نمای ساختمان انقدر کثیف نشده و تنها با آب خالی می تواند تمیز شود و چیز دیگری لازم ندارد . مثلا بارون شدیدی باریده و نمای ساختمان کلی شده یا اینکه به مرور زمان گرد و غبار و دود بر روی نمای ساختمان نشسته و نیاز به مواد شوینده یا اسید شویی ندارد.

شستشوی نمای ساختمان به وسیله واترجت بسیار رایج است. به احتمال زیاد دستگاه هایی که با آن ماشین را در محل میشویند دیده اید. از این دستگاه نیز برای شستشوی نمای ساختمان با طناب نیز استفاده میشود. 

واترجت به واسطه آب پرفشاری که تولید میکند میتواند نمای ساختمان را به خوبی تمیز کند و آلودگی را از سطح آن پاک کند. با این شیوه دیگر نیازی به محلول شستشوی نمای ساختمان نیست. البته ممکن است در دستگاه واترجت محولی هم ریخته شود، اما در اصل، نما بر اساس آب فشار تمیز میشود. 

خوبی که دستگاه واترجت برای شستشوی نمای ساختمان با طناب دارد این است که در مصرف آب صرفه جویی شده و مدت زمان انجام کار هم پایین می آید. علاوه بر این میتواند کیفیت کار را نیز افزایش دهد.

شستشوی نمای ساختمان بدون داربست و به وسیله واترجت کاری هوشمندانه و به صرفه است.  متخصص برای بالا رفتن تنها از  یک طناب و کمربند ایمنی استاندارد استفاده کرده و بخش بخش نمای برج ها، نمای ساختمان ها از تک طبقه تا چندین طبقه، نمای آپارتمان های مسکونی، نمای برج های تجاری سر به فلک کشیده، نمای ساختمان های اداری و… را تمیز میکند.

 

شستشوی نمای ساختمان بدون داربست


واترجت برای نماشویی خوب است؟

شستشوی نمای ساختمان به وسیله واترجت بسیار مرسوم است. واترجت به وسیله فشار آب بالایی که دارد میتواند نمای ساختمان را به خوبی تمیز کند و آلودگی را از سطح آن پاک کند.

دستگاه واترجت آب را دریافت میکند و آن را با فشار خیلی زیاد بر روی سطح نما می پاشد. به این دلیل باعث صرفه جویی در مصرف آب میشود. و میتواند کیفیت کار را نیز افزایش دهد. شستشوی نمای ساختمان بدون داربست و به وسیله واترجت سرعت کار را بسیار بالا میبرد و میتواند باعث صرفه جویی در نیروی انسانی نیز شود. دستگاه های واترجت فقط مختص به شستشوی نمای ساختمان نیستند بلکه در سه نوع دسته بندی میشوند که میتوانند در صنایع مختلف کاربردهای متفاوتی داشته باشند.

شرکت شستشوی نمای ساختمان برای نماشویی از چه تجهیزاتی استفاده میکنند؟

نماشویی ساختمان با مواد شوینده:

شستشوی نمای ساختمان با طناب با مواد شوینده زمانی کاربرد دارد که نمای ساختمان با آب خالی تمیز نشود و لازم است مواد شوینده مخصوص نماشویی استفاده شود در این موارد نمای ساختمان به دلیل نشستن دوده و غیار های زیاد بر روی نما ظاهر ساختمان رو کثیف نشون میده و اگر این دوده ها و غبار ها از روی نمای ساختمان برداشته نشود به مرور زمان به نما آسیب جدی می رساند و در این صورت باید چندین برابر هزینه بازسازی نما رو پرداخت کنید .

در این روش به نسبت روش قبلی که توضیح دادیم زمان و هزینه لازم برای انجام نماشویی بیشتر است در این روش البته در بیشتر موارد دو بار لازم است نمای ساختمان شسته شود . یعنی بار اول با مواد شوینده و پشت بند آن باید با آب شسته شود .

کار شستشوی نمای ساختمان را به کاردان بسپارید. جهت اطلاع از  قیمت شستشوی نمای ساختمان با واترجت تماس بگیرید.  09196155764

برای دیدن سایر خدمات مانند پیچ رولپلاک نما در تهران و نورپردازی نما و نماشویی و آب بندی پنجره ها و سیمان کاری نمای ساختمان و رفع شوره سنگ و آجر کلیک کنید.

 

نماشویی ساختمان با ابر و تی و مواد شوینده

این نوع از نماشویی ساختمان بیشتر برای نماهای کامپوزیتی، شیشه ای و در برخی مواقع برای نماهای سنگی به کار گرفته می­شود. در این روش نماشویی ساختمان ابتدا مواد شوینده، توسط ابر اسفنجی مخصوص بر روی سطح ساختمان اعمال می­شود و بعد از گذشت مدتی با استفاده از تی مخصوص شیشه، مواد شوینده بهمراه آلودگی­ها در فرآیند نماشویی با ابر و تی و مواد شوینده از روی سطح بطور کامل برداشته می­شود.

در نهایت برای تکمیل فرآیند نماشویی ساختمان و شستشوی نما از دستمال­های نانوفایبر بهره گرفته می­شود.

نماشویی ساختمان

برای خدمات نماشویی شیشه و شستشوی پنجره نما لازم است که دانست چند وقت است که نما شسته نشده است. زیرا اگر شیشه ی نما مدت زیادی باشد که تمیز نشده باشد ,لازم است که به دو صورت شسته شود یعنی مرحله اول شستشو با واترجت برای از بین بردن خاک و گل و غبار روی شیشه و مرحله دوم شستشو بصورت دستی یعنی مواد شوینده همراه با ابر و طی مخصوص ولی اگر پنجرهای ساختمان مرتب و یا سالیانه شسته شده باشد با یک مرحله ابر و طی پاکسازی میشود. در این عمل داربست هیچ دخالتی برای تمیز کاری نما نخواهد داشت و کلیه خدمات با طناب راپل قابل اجراست.

 

نماشویی ساختمان با اسید (اسیدشویی): 

نماشویی ساختمان (Washing the facade of the building ) با اسید یا اسیدشویی زمانی کاربرد دارد که نمای ساختمان از جنس گرانیت باشد و آلودگی زیادی بر روی آن نشسته باشد یا اینکه لکه های رنگ و غیره داشته باشد . در این روش حتما باید جنس نمای ساختمان گرانیت باشد و برای اسیدشویی هم باشد اسید مناسب و باتوجه به کثیفی نمای ساختمان توسط کارشناس نماشویی تعیین می شود.

 

این روش یکی از بهترین روش ها برای جلا بخشیدن و تمیز کردن نمای ساختمان می باشد و از فرسودگی و آسیب دیدگی نمای ساختمان جلوگیری می کند . یک تفکر اشتباه وجود دارد. برخی از افراد بر این باورند با اسید شویی نمای ساختمان به مرور زمان فرسوده شده و سنگ ها دچار ساییدگی میشود.

این تفکر اشتباه می باشد دقیقا برعکس این موضوع وجود دارد. با اسیدشویی نما، مواد آلاینده و مخرب برای نمای ساختمان از روی نما برداشته می شود و از فرسودگی آن جلوگیری می کند. بسیاری از عوامل محیطی و آلودگی های شهری به مرور زمان باعث فرسوده شدن سنگ ها و حتی ترک برداشتن و شکستن نمای ساختمان میشود. اما با اسیدشویی نمای ساختمان میتوان از این اتفاق جلوگیری کرد.

اگر احساس میکنید که نمای ساختمان نیاز به نظافت دارد و رنگ و روی آن کدر و از حال اولیه خارج شده، پس چه بهتر است که کار شستشوی نمای ساختمان را در اولویت کارهای ساختمانی انجام دهید. برای اینکار روی تجربه چندین ساله ما حساب کنید.  ما برای نماشویی از  بهترین محلول شستشوی نمای ساختمان استفاده کرده و از تجهیزات و ابزار دیگر برای انجام کار درست بهره میبریم.


راستی این را بگوییم که دم عید، زمانی که موضوع نظافت، زیبایی و تغییر درونی و ظاهری بسیار بحث داغی میشود، به مراتب تقاضا برای «شستشوی نمای ساختمان» نیز افزایش پیدا میکند. پیشنهاد میکنیم که شما هم برای نظافت ساختمان و ایجاد تغییر و تحولی در نمای ساختمان، این خدمات را درخواست دهید.


 

قیمت نماشویی ساختمان  چگونه تعیین میشود؟

قیمت نماشویی ساختمان با طناب به سه عامل مهم بستگی دارد متراژ نما، نوع نماشویی و نوع ساختمان. قیمت شستشوی نمای ساختمان  بر اساس این سه عامل محاسبه می شود هر چند در بیشتر مواقع دو مورد اول مهم است و مورد سوم زیاد تاثیری در هزینه تمام شده ندارد.

تیم تخصصی اهداف اوج یاران با نیروی های مجرب و متعهد با کم ترین هزینه نسبت به رقبا و در کم ترین زمان ممکن کار شما رو انجام می دهد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه نماشویی با ما تماس بگیرید در ضمن بازدید پروژه به صورت کاملا رایگان انجام میشود.

یعنی اگر می خواهید اقدام به نماشویی ساختمان کنید کافی است با ما تماس بگیرید تا کارشناس به محل حضور پیدا کند و برآورد هزینه نماشویی رو انجام دهد، آن هم  به صورت کاملا رایگان.

شستشوی نمای ساختمان بدون داربست

نماشویی، شستشوی سنگ نمای ساختمان، شستشوی شیشه ساختمان ، شستشوی نمای ساختمان با دستگاه، پولیش نمای ساختمان، پیچ و رولپلاک نما ساختمان


 

علت اهمیت شستشوی ساختمان چیست و چرا پرتقاضا است؟

اولین دلیل اصلی، به احتمال زیاد خودتان در بطن محتوا متوجه شدید. قطعا یکی از دلایل اهمیت نماشویی ساختمان، زدودن آلودگی ها، غبار و خاک های چند ماهه یا چندین ساله از روی نما ساختمان است.

شاید باورش کمی سخت باشد اما تا نماشویی برای ساختمان خود انجام ندهید متوجه تغییری که در ظاهر ساختمان ایجاد میشود، آنچنان نخواهید شد.

خیلی از مدیران ساختمان، کار نظافت نمای ساختمان را سالانه در برنامه کاری خود قرار میدهند تا اهالی ساختمان رضایت کامل داشته باشند و پیش خود نگویند «عجب ساختمان کثیفی :(»  قطعا هر صاحب خانه ای دوست دارد نمای بیرون خانه اش زیبا و تمیز باشد. به همین دلیل هوشمندانه ترین روش برای تغییر، زیبایی و رفع آلودگی و تمیزی حداکثری، درخواست خدمات شستشوی نمای ساختمان با طناب است.

دومین عامل پرتقاضا شدن نماشویی ساختمان به این برمیگردد  که هزینه نماشویی نسبت به هزینه بازسازی و تعمیر نمای ساختمان خیلی خیلی کمتر است. اگر شما هر شش ماه یکبار یا سالانه، برای درخواست  نماشویی ساختمان دست به کار شوید، احتمال آسیب رسیدن و فرسوده شدن نمای ساختمان را به حداقل میرسانید.  به این شکل است که که میگویند هزینه شستشوی نما مقرون به صرفه تر از هزینه بازسازی نما است.


 

شستشوی نمای ساختمان در تهران، امری ضروری

شستشوی نمای ساختمان را جدی بگیرید به ویژه در تهرانی به این شلوغی و پر از آلودگی. با این شاخص آلودگی که هر بار تهرانی ها را شوکه میکند، قطعا نیاز به این است که سالی حداقل 2 بار، دست و رویی بر سر نمای ساختمان کشید. در غیر این صورت تعداد  لایه های کدر رنگ و پر از میکروب و آلودگی روی نمای ساختمان اضافه شده و ساختمان را زشت میکند.

 


سنگسابی نمای ساختمان، روش دیگر برای تغییر نمای ساختمان 

در پاراگراف های بالا به توصیح انواع شستشوی نمای ساختمان با طناب رو توصیح دادیم علاوه بر مواردی که که در بالا ذکر شد یک روش دیگر وجود دارد به نام سنگ سابی نمای ساختمان که در این مورد بعضلا لازم است که داربست نصب شود.

سنگسابی نمای ساختمان زمانی انجام می شود که نمای ساختمان دچار پوسیدگی و آسیب شده شده باشد که با استفاده از شستشو تمیز نشود . در سنگسابی نمای ساختمان جلا و مرمت می شود و به نسبت زمان و هزینه آن بیشتر است و با توجه به میزان فرسودگی نما و متراژ نما هزینه سنگسابی محاسبه می شود .

اگر  ساختمان شما نیاز به سنگسابی نمای ساختمان دارد و  شما هم دنبال یک تیم متخصص با قیمت مناسب هستید همین الان با ما به شمار 09196155764  تماس حاصل فرمایید تا کار شما را در اسرع وقت به بهترین نحو انجام دهیم.  امور شستشوی نمای ساختمان در تهران و کرج و همچنین سنگسابی نمای ساختمان در تهران و کرج به طور کاملا استاندارد و اصولی، بدون دردسرهای منسوخ شده خدمت شما ارائه میشود.

دیدید که میگن « مروارید باشه، غلتون باشه، ارزون باشه»  این دقیقا مصداق کار نماشویی ساختمان است. 🙂 خب این یعنی چی؟ یعنی اینکه  این کار باب افرادی است که هم خوش فکر و خوش سلیقه هستند، هم مشکل پسند هستند و هم میخواهند پول زیادی بابت کار ندهد و ارزان و منصفانه پایشان آب بخورد. در واقع یعنی تمامی محاسن و مزایا را با هم داشته باشد.

شستن نمای ساختمان

خدمات ویژه شستشوی نما بدون داربست را از اوج یاران دریافت کنید.

 

مزایای شستشوی نمای ساختمان با طناب چیست؟

همان طور که در بالا به انواع نماشویی نمای ساختمان با طناب رو توضیح دادیم در این روش مزایایی وجود دارد که لازم است به آن ها اشاره کرد . مورد اول این که در این روش نیاز به نصب داربست نیست که این یکی از مهم ترین مزیت این روش می باشد چون نصب داربست هم هزینه بردار است و هم زمان زیادی برای نصب و برداشتن آن لازم است و همچنین زمانی که داربست نصب شود نمای ساختمان به خوبی نمایش داده نمی شود و ظاهر جالبی ندارد  .

مورد دوم  زمان انجام  و هزینه نماشویی است که در این روش در کم ترین زمان و کم ترین هزینه به نسبیت سایر روش ها نماشویی انجام می شود و کم ترین دردسررو برای مجری و کارفرما دارد.


 

شستشوی نمای ساختمان بدون داربست چگونه انجام می شود؟

شستشوی نمای ساختمان بدون داربست یکی از کارهایی است که میتواند هزینه نماشویی را کاهش دهد. در سال های گذشته برای نماشویی ساختمان و سنگسابی یا پیچ و رولپلاک ساعت ها داربست بسته میشد و متخصص از ارتقاع بالا میرفت.  این کار هم خطرناک است و هم هزینه بر. به همین دلیل استفاده از داربست برای امور نظافت و محکم سازی و بازسازی های ساده، دیگر منسوخ شده است.   با روش های مختلفی میتوان شستشوی نمای ساختمان بدون داربست را انجام داد که راحت و مقرون به صرفه تر هستند. که بهترین آن استفاده از طناب است.


شستشوی نمای ساختمان چند وقت یکبار نیاز است؟

امروزه به دلیل آلودگی هوا باید حداقل سالی 1 تا 2 بار اقدام به شستشوی نمای ساختمان کرد. زیرا در طی زمان ساختمان آلوده و ظاهر آن کثیف میشود.  تا سال های قبل شستشوی نمای ساختمان بدون داربست قابل انجام نبود و برای شستشوی نمای ساختمان مجبور به نصب داربست میشدند. 

این کار زمان بر و هزینه بر بود و برای بسیاری از افراد قابل انجام نبود. اما امروزه میتوان با روش های مختلفی شستشوی نمای ساختمان را انجام داد که نیازی به هزینه زیاد و دردسرهای نصب داربست را ندارد. در ادامه به 3 روش شستشوی نمای ساختمان بدون داربست پرداخته ایم.

 

نکات مهم در شستشوی نمای ساختمان

مهم ترین نکته ای که باید در شستشوی نمای ساختمان به آن توجه کرد نوع نما و سنگ به کار رفته در آن است. در این بخش به نحوه شستشوی انواع سنگ ها در نما میپردازیم.


 

شستشوی نمای سیمانی

استفاده از سیمان سفید در نمای ساختمان میتواند زیبایی خاصی به آن بدهد اما سیمان به دلیل بافتی که دارد خیلی زود آلودگی بر روی آن مینشیند و بعد از مدتی ظاهر زیبای خود را از دست می دهد. اگر نمای ساختمان شما سیمانی است و قصد دارید آن را بشویید بهتر است که با دستگاه واترجت اقدام به شستشوی آن کنید.


 

شستشوی نمای آجری

نمای آجری هنوز هم موردعلاقه بسیاری از افراد است و ترجیح میدهند که از آجر در نمای ساختمان استفاده کنند. آجر به دلیل خاصیتی که دارد میتواند در زمستان خانه را گرم و در تابستان خانه را سرد نگه دارد.

اما متاسفانه آلودگی خیلی سریع به عمق آجر نفوذ میکند و ظاهر آن را کدر و زشت میکند. نمیتوان نمای آجری را تنها با آب شست زیرا آلودگی را از سطح آن پاک نمیکند.

اگر قصد دارید نمای آجری خانه تان را بشویید بهترین کار این است که از دستگاه واترجت استفاده کنید. استفاده از دستگاه واترجت با سیلیس میتواند به خوبی جرم نما را از بین ببرد. اما اگر میخواهید که این تمیزی ماندگاری بیشتری داشته باشد میتوانید از مواد نانو استفاده کنید. برای دریافت خدمات شستشوی نمای آجری با ما تماس بگیرید. 


 

شستشوی نمای شیشه ای

نمای شیشه ای بسیار زیباست و در اکثر شهرهای بزرگ برای مراکز تجاری و برج ها از نمای شیشه ای استفاده میشود. شستشوی نما در آن کاری بسیار حساس است. این شستشو به وسیله واترجت انجام میشود و افرادی که این کار را انجام میدهند باید تجربه و تبحر کافی در این زمینه داشته باشند.


 

شستشوی نمای سنگی

نمای سنگی رایج ترین نماست. برای نماشویی ساختمان هایی نما سنگی، بهتر است که از روش واترجت استفاده کرد.

 

سخن آخر در مورد نماشویی ساختمان و درخواست خدمات از تیم اوج یاران

ما در این مقاله به بررسی شستشوی نمای ساختمان با طناب پرداختیم و انواع روش های نماشویی با این سبک رو معرفی کردیم و مزایای ان رو هم ذکر کردیم این سبک از نماشویی بسیار مقرون به صرفه است ولی در بعضی از موارد این روش را نمی توان استفاده کرد و باید از روش های دیگر استفاده شود که مناسب نمای ساختمان باشد و بهترین نتیجه رو داشته باشد .

 

12 نظرات

  • سلام هزینه شستشوی نمای ساختمان چقدر در میاد برای یه
    ساختمون 4 طبقه؟

    • سلام وقت شما بخیر برای اطلاع از هزینه شستشوی نمای ساختمان به طور شفاف با شماره 09196155764 تماس بگیرید.

    • سلام هزینه شستشوی نما ساختمان به یک سری عوامل بستگی داره. برای دریافت اطلاعات به این شماره تماس بگیرید. 09196155764

  • وقت بخیر هزینه خدمات شستشوی نما ساختمان چقدر
    میشه برای سه برج 8 طبقه؟

    • سلام وقت بخیر برای اطلاع از هزینه شستشوی نمای ساختمان به طور شفاف با شماره 09196155764 تماس بگیرید.

    • سلام هزینه شستشوی نما ساختمان به یک سری عوامل بستگی داره. برای دریافت اطلاعات به این شماره تماس بگیرید. 09196155764

  • با سلام وقت به خیر . نمای ساختمان ما جرم سفید گرفته نمیدونم از چی هست. آیا با شستشوی نما این سفید ها ما بین سنگ ها و روی سنگ
    میره؟

    • بله با شستشوی نما هرگونه لکه، جرم و کثیفی رو نما وجود داشته باشه رفع میشه

    • سلام خدمت شما دوست عزیز بستگی به نوع ساختمان شما داره
      لطفا با شماره های درج شده داخل سایت تماس بگیرید تا راهنمایی کنم شما رو

    • بستگی به نوع ساختمان شما داره امکانش هست اطلاعات بیشتری در مورد ساختمانتون در اختیار بنده قرار بدید؟
      09196155764

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *