پیچ و رولپلاک نما

پیچ و رولپلاک نما در کرج

شرکت اوج یاران خدمات پیچ و رولپلاک نما در کرج را با ضمانت، با جدیدترین ابزارها و دستگاه ها ارائه میشود. قیمت این خدمات بسیار مناسب است، قطعا نسبت به بازسازی مجدد نمای ساختمان پایین تر است. پس تا نما نیاز به بازسازی اساسی ندارد، نسبت به پیچ و رولپلاک نما در کرج اقدام کنید. در کرج رشد جمعیت زیاد است و به مراتب ساختمان و برج هایی زیادی ساخته شده است.

چه ساختمان های نوساز و چه قدیمی و چند سال ساخت، نمایشان باید محکم باشد تا مشکلی برای سلامت و جان رهگذران و ساکنین نیز رخ ندهد و تلفات مالی نیز ایجاد نشود.

اگر شما در شهر کرج سکونت دارید، برای دریافت خدمات پیچ و رولپلاک نما ساختمان در کرج، روی دانش و تجربه تیم حرفه ای شرکت اوج یاران حساب کنید. ما مجری خدمات پیچ نما در کرج هستیم و برای مقاوم سازی نمای ساختمان در کرج از جدیدترین متدها و بهترین دستگاه ها و باکیفیت ترین پیچ ها و رولپلاک استفاده میکنیم.

پیچ و رولپلاک نما در کرج

بهترین قیمت و کیفیت کار پیچ نما در کرج را از ما بخواهید و اصلا نگران خرابی و یا ریزش مجدد سنگ نباشید چون کار به صورت اصولی با بهترین تکنسینها انجام میشود.

از قدیم گفته اند که باید کار با کاردان بسپاریم. بنابراین شما هم با اطمینان کامل، کار پیچ  سنگ نمای ساختمان در کرج و پیچ سرامیک نما در کرج را بر دوش تیم اوج کاران بگذارید.

 

برای درخواست خدمات پیچ و رولپلاک نما در کرج  کافیست با ما  به شماره 09196155764 تماس بگیرید.

تیم اوج یاران خدمات پیچ نما در کرج را با جدیدترین متد ها و تجهیزات انجام میدهد.

برای اطلاع از قیمت و خدمات پیچ رولپلاک سنگ نمای در کرج با ما تماس بگیرید.

هزینه پیچ و رولپلاک ساختمان 


محکم سازی نمای ساختمان در کرج

یکی از معدود مشکلاتی که در حال حاضر مالکان و سازندگان ساختمان های آپارتمانی با آن روبرو هستند ریزش و سقوط سنگ نمای ساختمان می‌باشد.

بارها و به دفعات دیده شده است با سقوط سنگ نمای ساختمان حوادث جبران ناپذیری به وقوع پیوسته است و مراکز مختلف مالکان آن را به پرداخت دیه محکوم نموده است.

شاید بسیاری از شهروندان به این موضوع آگاه نباشند، اما ریزش مصالح از ساختمان و آسیب رسیدن به شهروندان جرم محسوب شده و خاطیان این امر طبق قوانین حاکم بر نظام کشور مجازات خواهند شد.

 

پیچ نما در کرج با طناب

در سال های گذشته برای بالا رفتن از ساختمان های چند طبقه، از طناب استفاده میشود و دیگر خبری از نصب داربست نیست.  شرکت اوج یاران با تیمی متخصص و ماهر پیچ رولپلاک در کرج را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. نما پیچ رولپلاک به منظور محکم سازی سنگهای سست و مقاوم سازی نمای ساختمان انجام می شود.

تیم متخصص و حرفه ای ما کلیه خدمات پیچ نما در کرج، شستشوی نما در کرج، سیمان کاری نما در کرج، پولیش نما در کرج و هر گونه خدمات مربوط به نما انجام میدهد، آن هم با قیمتی استثنایی و عالی 🙂

نمای ساختمان ها بعد از ساخت و ساز، نیاز به محکم کاری دارند، انجام این کار پیچ رولپلاک نمای ساختمان نامیده می شود. سریع ترین و کم هزینه ترین روش برای پیچ  و رولپلاک نما در کرج، استفاده از طناب برای بالا رفتن از ارتفاع است.

برای اینکار چند راپل کار طناب را اصولی در کمر بسته و از ساختمان آویز میکنند و از  تمام بخش های نما ساختمان را با با دستگاه و ابزار محکم میکنند و به مراتب از ارتفاع بالا میروند. دابتدا متخصص طناب های ایمنی رو مهیا می کند و عموما طناب ایمنی رو دور ستون ساختمان می بندد که در سقف ساختمان قرار دارد و محکم ترین قسمت ساختمان می باشد.

بعد از نصب و مهیا کردن طناب های ایمنی متخصص پیچ رولپلاک نمای ساختمان وسایل لازم رو که شامل یک سطل از پیچ و رولپلاک و یک مته است رو تهیه می کند و از یالای نمای ساختمان شروع به کار می کند و تمامی سنگ های نصب شده بر روی نمای ساختمان را با پیچ و رولپلاک محکم کاری می کند.

نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *