ترمیم ترک سنگ مرمر

ترمیم ترک سنگ مرمر با کمک تیم حرفه ای اوج یاران

یکی از مشکلاتی که برای ساختمان هایی با نمای سنگ مرمر رخ میدهد، ریزش سنگ مرمر است. این مشکل به عوامل زیادی برمیگردد، که در ادامه مقاله به آن پرداخته ایم. در ادامه نیز در مورد خدمات ترمیم ترک سنگ مرمر توضیحاتی داده ایم.

اکنون اگر سنگ مرمر ساختمانتان دچار مشکل شده و دچار شکستگی، ترک شده است و نیاز به ترمیم دارد، پس برای دریافت خدماتی جهت برطرف کردن ترک سنگ مرمر، گرفتن درزهای سنگ مرمر، نصب سنگ مرمر بر بخش هایی که دچار ریزش یا شکستگی شده و… با ما تماس بگیرید.

خدمات ترمیم ترک سنگ مرمر برای انواع ساختمان ها نیز با کمک راپل کاران حرفه ای گروه اوج یاران خواهد بود ؛ آن هم با قیمت بسیار مناسب.

 

علت ترک سنگ مرمر چیست؟

عوامل زیادی باعث ریزش سنگ مرمر و ترک برداشتن آن میشود که اصلی ترین آن به شرایط جوی هوا و عدم استفاده درست از مصالح و نابلدی سنگ کار برمیگردد.

سنگ کاری نمای ساختمان یک کار کاملا تخصصی است و باید خیلی خوب و حرفه ای انجام شود، یک سنگ کار باید بداند که برای سنگ کاری نما با سنگ مرمر، باید چه نوع ملاتی تهیه و استفاده کند، از چه ابزاری برای مقاوم سازی سنگ مرمر بهره ببرد و چه کارهایی انجام دهد تا عمر مفید سنگ مرمر نما ساختمان را افزایش بدهد.

 

 

روش‌های ترمیم ترک سنگ مرمر ساختمان چیست؟

اولین روش برای ترمیم ترک سنگ مرمر ساختمان، استفاده از چسب سنگ مخصوص است. بسیار دیده شده که تکه هایی از سنگ مرمر نما ساختمان ترک خورده و شکسته شده است، این مشکل با استفاده از چسب سنگ مخصوص قابل برطرف است.

امروزه با روی کارآمدن انواع چسب سنگ، ترمیم ترک سنگ مرمر به راحتی و در زمان کمی با چسب سنگ امکان پذیر است.

حتی دیده شده که برای چسباندن سنگ مرمر به نمای ساختمان به جای ماسه و سیمان از چسب سنگ استفاده شده است. در هر حال چسب سنگ یک ماده عالی برای برطرف کردن مشکلاتی نظیر ترک سنگ مرمر، شکستگی سنگ مرمر و متصل کردن سنگ مرمر به نمای ساختمان است و باعث می شود از ریزش سنگ نما و آسیب های جانی و مالی جلوگیری کند و ساختمان شما را بیمه کند.

رفع مشکل و ترمیم ترک سنگ مرمر

 

برای جلوگیری از ترک سنگ مرمر و ریزش سنگ مرمر از نما چه کاری باید کرد؟

اگر نظر ما را به عنوان متخصصین حوزه نما ساختمان میخواهید، باید بعد از اجرای نمای ساختمان، کار پیچ و رولپلاک نما ساختمان نیز انجام دهید. البته خودتان که نه، قطعا این کار را از تیمی حرفه ای دریافت کنید. البته شایان ذکر است که تیم اوج یاران کار مقاوم سازی سنگ مرمر نیز انجام میدهد. با پیچ کردن سنگ مرمر نما ساختمان دیگر خیالتان بابت عدم ریزش و ترک سنگ مرمر راحت میشود.

 

خدمات تیم اوج یاران:

 

بهترین نوع چسب برای ترمیم ترک سنگ مرمر چیست؟

همانطور که بیان شد، هنگام انتخاب چسب برای چسباندن سنگ به سنگ، ترمیم ترک سنگ ، متصل کردن سنگ به نما … حتما باید به نوع سنگ دقت داشته باشیم.  چراکه سنگی مانند سنگ مرمر، گران قیمت است و بسیار نرم و زیبا و درخشان میباشد. آنقدر درخشان است که نور از آن عبور میکند. به همین دلایل چسبی برای آن باید استفاده کنیم که  شفاف باشد.

برای مثال بهترین نوع چسب برای ترمیم ترک سنگ مرمر، رزین اپوکسی است. رزین نما ساختمان در اصل برای شفاف سازی نما ساختمان انجام میشود که کارایی برای ترمیم سنگ مرمر و دیگر سنگ ها نیز دارد.

 

نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *