پیج و رولپلاک نما ساختمان با قیمت بسیار مناسب

از خدمات اصلی و پرتقاضای شرکت اوج یاران، خدمات تخصصی پیج و رولپلاک نما ساختمان است.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست جهت استحکام نمای ساختمان و جلوگیری از ریزش سنگ نما ارائه میشود.

پیچ و رولپلاک نما

صادقانه باید عرض کنیم که

اگر بر ساختمانی، کار  پیچ نما صورت نگیرد،

متاسفانه ممکن است اتفاقات بد و دردسرسازی رخ دهد، پس چه بهتر است که سهل انگاری را کنار بگذاریم و برای پروژه های ساختمانی، کار «پیچ و رولپلاک نمای ساختمان» را از تیمی متبحر و کاربلد درخواست دهیم.

باید اشاره کنیم که کار پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست، یک کار بسیار بسیار بسیار تخصصی است. به همین دلیل باید در انتخاب مجری پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، دقت کنید.

کار پیج و رولپلاک نما ساختمان را به حرفه ای ها بسپارید

قطعا شما هم میخواهید برای پروژه‌های ساختمانی خود یا به عنوان مدیر ساختمان، جهت استحکام سازی نمای ساختمان، کار پیچ نمای ساختمان و رولپلاک نما را به تیمی حرفه ای و متخصص بسپارید، اگر چنین است، پس باید بگوییم که به خوب جایی رسیده اید.

ما یعنی تیم اوج یاران، با چندین سال سابقه مستمر در حوزه  پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست، گزینه خوبی برای شما هستیم.

همه چیز در مورد پیچ و رولپلاک نما ساختمان

همانطور که در ابتدای مقاله متوجه شدید، کار پیج و رولپلاک نما ساختمان، در اصلی ترین خدمات تیم اوج یاران است.

اما بهتر است که قبل از   درخواست این خدمات برای استحکام سازی نمای ساختمان، با هم به سراغ چندین موضوع و تاپیک های اصلی و مهم مبحث پیچ و رولپلاک برویم.

از اینکه پیچ نمای ساختمان چیست و چه اهمیت دارد شروع میکنیم و به یک سری نکات مهم، نحوه انجام پیچ و رولپلاک سنگ نما، قیمت خدمات، نحوه درخواست خدمات و یک سری فاکتورها میرویم. 

در این مقاله به جنبه های مختلف آن میپردازیم تا شما با چگونگی و نحوه نصب سنگ ها به وسیله پیچ و رولپلاک نیز آشنا شوید. به قول معروف سیر تا پیاز این خدمات را خواهید دانست.

پیج و رولپلاک نما ساختمان یعنی چه؟

پیج و رولپلاک نما ساختمان ، یک کار ضروری برای انواع نمای ساختمان از جمله، نمای سنگی، سرامیکی و آجری است، قطعا به مرور زمان و بر اثر یک سری عوامل محیطی، نمای ساختمان ها در معرض شکستگی و خرابی میشود.

به همین دلیل عقل حکم میکند که نمای ساختمان را مستحکم کرد، اما چگونه؟ قطعا با پیچ و رولپلاک، آن هم بدون استفاده از داربست و کاملا بی دردسر.

با  پیچ کردن نمای ساختمان خطرات ناشی از افتادن سنگ های ساختمان کاهش پیدا میکند و به مراتب جان و مال افرادی که در حال رفت و آمد از زیر نمای ساختمان هستند، حفظ میشود.

شاید پیش خود بگویید که احتمال رخ دادن حادثه کم است، اما تجربه و شواهد چیز دیگری نشان میدهد! شاید باور نکنید اما صادقانه باید بگوییم تا اکنون  گزارش های زیادی از خسارت هایی که به ماشین و جان افراد رهگذر و ساکن در ساختمان وارد شده، بیرون آمده است.

پیج و رولپلاک نما ساختمان

توصیه اکید میکنیم که به عنوان مدیر ساختمان، صاحب ملک، یا مسئول پروژه، پیمانکار ساختمان، مهندس عمران، صاحب ساختمان و … از تیمی برای استحکام سازی نمای ساختمان کمک بگیرید.

قطعا شما هم میخواهید کار پیچ نما و رولپلاک نما بدون هیچ عیب و نقصی در کمال تخصص انجام شود. اگر چنین است، پس روی تجربه و دانشی که با عشق به کار، کسب کرده ایم، حساب کنید.

اگه کار پیج و رولپلاک نما ساختمان انجام نشود، چه میشود؟

قطعا تا به اینجای کار میدانید که هدف از پیچ و رولپلاک نما ساختمان چیست؟ اما بگذارید اهمیت و ضرورت این کار با مثالی که بسیار مشاهده شده، توضیح دهیم تا برایتان شفاف شود.

قضیه از این قرار است که روزانه اتفاقات عجیب و ناگواری برای جان و مال رخ میدهد، یکی از شایع ترین اتفاقات بد، افتادن سنگ نمای ساختمان بر روی ماشین است. اگر که ماشین گران قیمت و لوکس باشد که اوضاع خیلی خراب میشود.

اما در هر حال قیمت ماشین در ایران، خیلی بالاست و قطعا این اتفاق برای هر کسی دلخراش است. اینکه شخصی با  صحنه ی خراب شدن سقف ماشینش مواجه شود، بسیار اعصاب خورد کن است.

شل شدگی و شکستن نمای ساختمان، جدا از خسارت های مالی، ممکن است جان عابران را تهدید کند، متاسفانه مورد داشتیم که سنگ تیز نمای ساختمان، از ارتفاع زیاد، از ساختمان جدا شده و محکم بر سر رهگذر، برخورد کرده و دچار ضربه مغزی شده است، این اتفاق بدترین حالت ممکن است که هنوز به دلیل عدم مستحکم سازی نمای ساختمان ها، رخ میدهد.

کار پیج و رولپلاک نما ساختمان بدون داربست چگونه انجام میشود؟

پیج و رولپلاک نما ساختمان از قدیم تا به امروز جزو خدمات رایج برای ساختمان ها محسوب میشود، اما باید بدانید که کار پیچ و رولپلاک نما با طناب از سال ۱۳۹۰ شکل گرفت. یعنی تا قبل از سال ۱۳۹۰ تمامی شرکت ها خدماتی از داربست برای بالا رفتن از ارتفاع استفاده میکردند.

البته هنوز هم افرادی هستند که برای پیچ نمای ساختمان از داربست استفاده میکنند. اما پیچ کردن نمای ساختمان با طناب بسیار هوشمندانه تر است.

امروزه ابزارهای مدرن وارد ایران شده و شرکت اوج یاران نیز از برای پیچ کردن نما ساختمان با طناب از آنها استفاده میکند، لازم است تاکید کنیم که برای انجام پیچ و رولپلاک بدون داربست، از طناب های استاندارد و حرفه ای استفاده میشود.

همانطور که در عکس ها مشاهده میکنید، راپل کاران با استفاده از طنابی که از ساختمان آویزان کرده و به دور خود میپیچند، در نهایت دقت و تخصص با استفاده از چندین ابزار و تجهیزات راپل دیگر، شروع به محکم کاری تمامی بخش های نما میکنند. از مهم ترین ابزارها، پیچ است.

در هنگام پیچ کردن نما سنگ اسکوپ میشود و محکم سازی نما صورت می پذیرد، همچنین عمل بتونه کاری باید انجام شود تا مشکلی در زیبایی نما بعد از رولپلاک نما پیش نیاید.

لازم به ذکر است که در این چندسال اخیر پیچ و رولپلاک و دیگر کارهایی که در ارتفاع انجام می شوند، با استفاده از طناب و دیگر ابزارات استاندارد جهان و توسط تیم حرفه ای و با تجربه و با رعایت نکات ایمنی انجام می شوند.

استفاده از طناب به جای داربست برای پیچ و رولپلاک نما و دیگر خدمات ساختمانی در ارتفاع مثل نماشویی و نورپردازی دارای مزایای بسیاری است.

پیج و رولپلاک نما ساختمان با طناب بهتر است یا کلایمر یا داربست؟

انجام امور مربوط به ر پیج و رولپلاک نما ساختمان معمولا به سه شیوه استفاده از کلایمر، استفاده از داربست و استفاده از طناب انجام خواهد شد که با توجه به هزینه بسیار پایین و سرعت عمل بسیار زیاد استفاده از طناب اکثر مشتریان ما راغب به استفاده از پیچ و رولپلاک با استفاده از طناب هستند.

استفاده از طناب برای پیج و رولپلاک نما ساختمان  یکی از ساده ترین روش ها برای مقاوم سازی سنگ نما می‌باشد، که گروه اوج یاران ابتدا با محکم نمودن طناب در گوشه ایی از ساختمان که معمولا خرپشته می‌باشد نسبت به شروع کار اقدام می‌نمایند، سطل هایی که افراد گروه اوج یاران هنگام مقاوم سازی نمای ساختمان و ایمن سازی نما ساختمان بهمراه دارند اکثرا دریل و الزامات مربوط به نصب پیچ و رولپلاک نما در آن قرار دارد.

سوالی که بیشتر مشتریان گروه اوج یاران میپرسند این موضوع می‌باشد که پیج و رولپلاک نما ساختمان آنها چه مدت زمانی طول خواهد کشید؟ که در جواب باید گفت باید به نوع ساختمان و مقدار دستگیر بودن آن و یا ساده بودن آن بین یک الی چند روز ممکن است این عملیات به طول بیانجامد، اما با صراحت اعلام میکنیم به علت توانایی بالای تیم گروه اوج یاران این عملیات بدون کوچکترین مزاحمتی برای اشخاص و ساکنین می‌باشد و گروه اوج یاران با نهایت دقت و ظرافت این عملیات را به پایان خواهد رساند.

پیج و رولپلاک نما ساختمان و فیکس کردن سنگ نما  از خدمات تخصصی تیم اوج یاران میباشد که بدون داربست و با راپل توسط راپل کار انجام میشود زیرا مزایای بهتری نسبت به داربست دارد، که میشود به ایمنی بالا، سهولت کار، کاهش هزینه ها و… اشاره کرد.

چه ابزار و وسایلی برای انجام پیج و رولپلاک نما ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

باید یادآوری کنیم که در انجام فرایند پیچ و رولپلاک نما ساختمان که توسط شرکت اوج یاران انجام می‌شود، پیج و رولپلاک نما ساختمان بدون داربست و با کمک طناب صورت می‌گیرد.

ضمن انکه، از تجهیزات حرفه ای و ابزار دیگر هم استفاده میشود، در این روش که نسبت به سایر روش‌های مرسوم، خطر کمتری داشته، راپل کاران با دو طناب فرود می‌آیند که یکی طناب اصلی و دیگری طناب حمایت برای جلوگیری از بروز هرگونه اتفاق ناگوار است.

طناب‌هایی که در طول این عملیات مورد استفاده قرار می‌گیرند، قابلیت تحمل بیش از  1500 کیلوگرم بار را دارا هستند، سرعت و دقتی که در این روش وجود دارد، بسیار بیشتر از سایر روش هاست و هیچ نیاز به ایجاد فضای اضافی در اطراف ساختمان‌ها با کمک داربست نیست.

3

ابزار اصلی برای اجرای پیج و رولپلاک نما ساختمان

  • پیچ بند
  • دریل مخصوص
  • پیچ مخصوص در ابعاد استاندارد
  • رولپلاک در ابعاد متناسب با پیچ مصرفی
  • رنگ و بتونه مخصوص با رنگ سنگ نمای ساختمان

از دیگر مواد مورد نیاز برای پیج و رولپلاک نما ساختمان

مراحل کلی پیج و رولپلاک نما ساختمان :

کار پیچ و رولپلاک نما ساختمان (مقاوم سازی نما) در هر ۵۰ سانتی متر از نمای ساختمان نصب می شود، اگر عرض نمای ساختمان کمتر از ۵۰ سانتی متر باشد، راپل کار بر روی پیچ و رولپلاک نما هر یک از پلاک ها دوپیچ میزند.

در واقع بخش های نمای ساختمان، با پیچ سفت و مستحکم میشود، برای ثابت نگه داشتن نما های سنگی که عرض آنها باریک تر از ۱۰سانتی متر باشد؛ راپل کار ابتدا با کمک یک دریل معمولی سنگ را سوراخ می کنند، زمانی که به بتن زیر سنگ رسید توسط یک دریل چکشی با دقت بالا بتن را سوارخ کرده و سنگ را توسط پیج و رولپلاک نما ساختمان محکم می کند.

برای زیباسازی نمای ساختمان، راپل کاران توسط بتونه ای همرنگ سنگ نمای ساختمان روی تمامی پیچ و رولپلاک نما می زنند، این خلاصه از کار پیج و رولپلاک نما ساختمان بدون داربست بود.

لازم به ذکر است که این کار بسیار تخصصی است و کار ساده ای اصلا نیست، تجربه در کار حرف اول را میزند، پس برای مستحکم سازی نما ساختمان، باید از یک تیم متبحر کمک گرفته شود.

عوامل ریزش سنگ نمای سنگی ساختمان

  • نشست ساختمان
  • شرایط جوی هوا مانند بارش و برف های شدید یا آفتاب های سوزان
  • اسکوپ نکردن سنگ نما
  • برش کاری که پشت سنگ نشست کرده
  • ریختن سیمان خشک روی ملات پشت سنگ
  • ریختن نخاله لا به لای ملات
  • استفاده نکردن از ملات و سیمان درجه یک استفاده از سنگ نامرغوب
  • ممکن است حتی ساختمانی که حتی پیچ و رولپلاک را هم انجام داده، دچار ریزش نما شود. در این صورت همه چیز بر میگردد به مواد بی کیفیت، کار غیرحرفه ای و بی تجربگی مجریان کار.  به همین دلیل تیمی که برای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به کار میگیرید، بسیار حرفه ای و باتجربه باشند. در پیچ و رولپلاک نما، استفاده از مصالح با کیفیت خیلی اهمیت دارد. همچنین حرفه ای بودن راپل کاران و باکیفیت بودن ابزار،  در پیچ و رول باعث بهبود بخشیدن به مراحل کار در ارتفاع میشود.

خوشبختانه با کمک  پیج و رولپلاک نما ساختمان بدون داربست (عملیات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان Building facade screws and dowels ) یا همان پیچ و رولپلاک با طناب، می‌توان این انتظار را داشت که مشکلی در این زمینه بوجود نیاید. خدمات نمای شرکت اوج یاران با کمک تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه می‌تواند به شما در این راستا کمک کند.

تعهدات شرکت اوج یاران به عنوان مجری پیج و رولپلاک نما ساختمان چیست؟

شرکت اوج یاران به عنوان مجری پیج و رولپلاک نما ساختمان که سال هاست به صورت تخصصی این فعالیت را برای انواع پروژه‌ها انجام داده است با کمک کادر مجرب خود، تعهداتی را به عنوان مجری به کارفرما ارائه می‌دهد.

  • برخی از شرایطی که ما در قراردادهای کلامی و متنی خود به کارفرما به عنوان شرایط ارائه کار بیان می‌کنیم، عبارت اند از:
  • انجام کار توسط خود مجموعه اوج یاران و عدم واگذاری کار به غیر
  • تعهد بالای کاری نسبت به مسئولیت پذیرفته شده و داشتن وجدان کاری
  •  انجام کار در مدت زمان مشخص شده و تحویل به موقع و سریع پروژه
  • استفاده از بهترین جنس پیچ برای تضمین کیفیت کار
  • کمک گرفتن از دریل‌های مناسب برای کار
  • دریافت اجرت برای انجام کار به اندازه عرف جامعه
  •  تحویل کار بدون هیچگونه عیب و نقص به مشتری

6 نکته مهمی که راپل کاران در هنگام پیج و رولپلاک نما ساختمان باید به آن توجه کنند

رعایت فاصله بین پیچ ها

راپل کاران باید در هنگام پیج و رولپلاک نما ساختمان بدون داربست به تعداد و فاصله پیچ ها بر روی سنگ توجه کنند.

مناسب ترین فاصله برای استفاده از پیچ و رولپلاک 2 پیچ در طول یک متر است.

به عبارتی دیگر هر 50 سانت یکبار باید یک پیچ بزنید،  البته این میزان با توجه به نوع سنگ متفاوت است.

به طور مثال اگر میخواهید از سنگی مانند گرانیت در نمای ساختمان استفاده کنید باید این فاصله را به 30 سانت برسانید زیرا گرانیت سنگی بسیار سنگین است و باید آن را مستحکم تر کرد.

اما اگر قصد استفاده از سنگی مانند چینی را دارید باید این فاصله را بیشتر کنید زیرا سنگ مرمریت چینی دارای ترک هایی در بافت خود است که استفاده از پیچ ها در فاصله های کم موجب شکستگی در سطح آن خواهد شد.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

کوبیدن پیچ

راپل کاران میدانند که به هیچ عنوان نباید از چکش برای فرو کردن پیچ در محل استفاده کرد،برای تثبیت پیچ فقط باید از دریل با مته و دیمر بهره برد، زیرا زدن چکش بر روی پیچ موجب خواهد شد که سنگ از درون دچار ریزش شود و نه تنها بر روی ملات محکم نشود بلکه باعث سقوط در مدت کوتاهی شود.

مهار کردن ترک ها

راپل کاران در حین پیج و رولپلاک نما ساختمان بدون داربست اگر با ترکی در سنگ مواجه شدند باید به سرعت اطراف آن را پیچ و رولپلاک کنند زیرا عدم توجه به ترک موجب سقوط سنگ نما ، شکستگی و  ریزش سنگ نما خواهد شد و این مساله خطرات جانی و مالی را در پی دارد.

عدم استفاده از بتونه

همانطور که واضح است باید بعد از اتمام نماکاری از بتونه همرنگ و ضدآب بر روی رولپلاک ها استفاده شود تا علاوه بر حفظ زیبایی موجب عدم نفوذ آب به سنگ شود،  زیرا نفوذ آب به سنگ در طولانی مدت موجب آسیب به آن و زنگ زدگی پیچ ها میشود.

یکی از اشتباهاتی که نباید راپل کاران مرتکب شوند نزدن بتونه بر روی پیچ و رولپلاک هاست.

توجه به نوع سنگ

میتوان گفت یکی از مهم ترین مواردی که راپل کاران باید به آن توجه کنند نوع و جنس سنگ است، زیرا بافت ها با یکدیگر بسیار متفاوت است و برخی از سنگ ها دارای بافتی مقاوم و برخی دیگر دارای بافتی حساس و نرم هستند.

به همین دلیل دریل کاری و پیچ و رولپلاک کردن آن ها با یکدیگر فرق میکند. سنگ هایی که دارای بلورها و ترک های ریزی هستند باید از مته های ظریف برای دریل کردن آن ها استفاده کرد و همچنین فاصله پیچ ها را نیز بیشتر کرد.

بندکشی سنگ نما

بعد از اتمام نماکاری باید اقدام به بند کشی سنگ ها کنیم و تمام شیارهای موجود در سنگ ها را به وسیله بتونه و یا ملات پر کنیم تا در مرور زمان این شیارها خالی نشوند.

نفوذ آب به درون ساختمان و مشکلات عدیده دیگر از عدم توجه به بندکشی نشات میگیرد. اگر بعد از اتمام بندکشی اقدام به ضد آب کردن نمای ساختمان با مواد نانو بکنید گام مهمی در حفظ کیفیت نما خواهید برداشت.

بهترین زمان برای اجرا پیج و رولپلاک نما ساختمان چه زمانی است؟

شما می‌توانید این فرایند محکم سازی و تثبیت سنگ در نما و عملیات پیج و رولپلاک نما ساختمان در هر زمان برای هر نوع ساختمانی سفارش دهید، اما از آنجایی که راپل کاران، یک سری تجهیزات برقی به همراه دارند و با طناب از ساختمان بالا میروند به همین دلیل این خدمات در روزهای بارانی و برقی ارائه نمیشود.

همچنین باید دقت کنید که دریل کاری سنگ ها در زمان وجود رطوبت کار هوشمندانه ای نیست. چرا که در هنگام یخ زدگی امکان یخ زدن رطوبت داخل سنگ افزایش پیدا می‌کند و با دریل کاری به سنگ تنش وارد می‌شود.

rappel logo 2

آیا خدمات تیم اوج یاران،فقط به پیج و رولپلاک نما ساختمان محدود میشود؟

با ما تماس بگیرید:میثم رضاخانی ۰۹۱۹۶۱۵۵۷۶۴

گروه اوج یاران علاوه بر پیج و رولپلاک نما ساختمان ذکر شده خدمات دیگری اعم از سیمان کاری، رفع شوره نما، زدن نانو،  واکس نمای ساختمان ، پولیش سنگ نما ساختمان، رزین کاری، نصب سنگ، نصب توری برای رفع مزاحمت پرندگان، بازدید سازه های صنعتی و… انجام میدهد.

در همه آنها همواره سعی میشود بهترین کیفیت با قیمت به صرفه به مشتریان ارائه کند.

 از پردرخواست ترین خدمات تیم اوج یاران نماشویی ساختمان  نورپردازی ساختمان رنگ نمای ساختمان اشاره کرد.

تیم اوج یاران برترین ارائه دهنده خدمات پیج و رولپلاک نما ساختمان | با استفاده از متد های ۲۰۲۳ اماده خدمات رسانی است. اگر در مورد خدمات ما، قیمت انجام هر پروژه، نحوه ارائه خدمات و… سوالی دارید با کارشناسان ما تماس بگیرد و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

_

سایر خدمات تیم اوج یاران 

پیچ رولپلاک راپل

پیچ ها در نمای ساختمان نصب می شوند و توسط رولپلاک ها متصل می شوند.
مزایای استفاده از پیج و رولپلاک نما ساختمان:
سرعت و سهولت نصب، اتصالات قوی و پایدار، امکان جابجایی و تعویض آسان قطعات و هزینه های کمتر نسبت به روش های سنتی

اطلاعات بیشتر

نماشویی

شستشوی نمای ساختمان چندین مزیت دارد از جمله:

۱. بهبود زیبایی و بصری ساختمان
۲. حفاظت از ساختمان
۳. افزایش عمر نمای ساختمان
۴. بهبود کیفیت هوای داخل ساختمان


اطلاعات بیشتر

آب بندی پنجره ها

آب بندی پنجره ها بسیار حیاتی است زیرا آب می تواند درون ساختمان نفوذ کند و باعث خسارات جدی شود. بنابراین، صحیح بودن آب بندی پنجره ها می تواند در جلوگیری از رطوبت داخل ساختمان و کاهش هزینه های انرژی ناشی از نفوذ هوا به داخل ساختمان موثر باشد.

اطلاعات بیشتر

نصب سنگ نما

نصب سنگ نما باید با رعایت استانداردهای مربوط انجام شود. مراحل نصب سنگ نما :
1- آماده سازی سطح دیوار
2- نصب پانل‌ها
3- نصب سنگ
4- پر کردن فضاهای میان سنگ‌ها
5- پوشش دادن لبه‌های سنگ‌ها

اطلاعات بیشتر

رزین نما

رزین نمای ساختمان یک نوع روش برای پوشش دادن سطوح خارجی ساختمان است که از مواد رزینی تهیه شده است. این روش معمولاً با استفاده از پوشش هایی از نوع پلی استر، اپوکسی و پلی یورتان انجام می شود.


اطلاعات بیشتر

نانوی نما

یک روش نوین برای پوشش دادن سطوح خارجی ساختمان است که از مواد نانویی می باشد. با استفاده از نانوی نما، می‌توان سطوح ساختمان را از عوامل مختلفی مانند آب، آتش، حرارت و اشعه UV محافظت کرد. به عنوان یک روش عایق صوتی و حرارتی نیز عمل کند.

اطلاعات بیشتر

رنگ کاری نمای ساختمان

رنگ کاری نمای ساختمان چندین فایده دارد. اولاً، رنگ کاری نمای ساختمان می‌تواند باعث افزایش جذابیت و ارزش ساختمان شود. همچنین، انتخاب رنگ مناسب می‌تواند باعث بهبود تطابق ساختمان با محیط اطراف باشد.


اطلاعات بیشتر

آب بندی نمای ساختمان

آب بندی نمای ساختمان به منظور جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان و دوام سازه صورت می‌گیرد. نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان می‌تواند باعث تخریب ساختمان، پوسیدگی و زنگ زدگی ، تغییر شکل و فرسایش مصالح ساختمانی شود.

اطلاعات بیشتر

اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت پیج و رولپلاک نما ساختمان

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت می توانید با کارشناسان ما در پیچ رولپلاک راپل با شماره تماس ۰۹۱۹۶۱۵۵۷۶۴ بگیرید.