ترمیم نما در کرج

تعمیر نما در کرج از خدمات اصلی تیم اوج یاران

از سری خدمات اصلی تیم اوج یاران، تعمیر نما در کرج است. ما برای کرج نشین های عزیز، خدمات ترمیم نمای سنگی، تعمیرات و هر چیزی که مربوط به نونوار کردن نما انواع ساختمان است، ارائه میدهیم. کافیست لب تر کنید تا برای تعمیرات نما در کرج دست به کار شویم. در ادامه با لیست خدمات ترمیم نما در کرج برای انواع نما ساختمان‌ها اشنا شوید.

 

تعمیر نما در کرج برای انواع ساختمان ها

تعمیرات نما در کرج، با کمک بهترین تجهیزات و ابزارآلات درجه یک و اورجینال انجام میشود. تیم اوج یاران آماده باش است برای ترمیم نما سنگی در کرج برای ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و…. قطعا ساختمان های مسکونی پس از چند سال دچار فرسودگی از نمای بیرون میشوند.  همچنین ساختمان های تجاری و اداری هم نیاز به ترمیم دارند. در غیر این صورت مشکلات زیادی ایجاد میشود. برای مثال در اثر افتادن یک سنگ از نمای ساختمان بر روی سر رهگذران یا حتی ماشین ها، خسارت هایی به بار مینشیند. حتی ممکن است باعث مرگ افراد شود. جدا از همه این بحث ها، فرسوده بودن نمای ساختمان، بر روی ذهنیت مخاطب تاثیر بد میگذارد.

تمیز و نو به نظر رسیدن نما ساختمان برای آن هایی که در حوزه خرید و فروش ساختمان و یا رهن و اجاره فعالیت دارند بسیار مهم است. چون نمای ساختمان نظر یک مشتری را جلب خود می‌کند.   هیچ کس از ساختمانی که نمایش به قول معروف داغون است، خوشش نمی آید. حال اگر در شهر کرج سکونت دارید، برای دریافت خدمات تعمیر نما در کرج همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

پیشنهاد میدهیم که شما به عنوان مدیر ساختمان، صاحب ملک، صاحب خانه و … از تیم ما  برای تعمیر نما در کرج کمک بگیرید.

برای درخواست خدمات ترمیم نما در کرج  با ما به شماره 09196155764 تماس بگیرید.

تعمیر نما در کرج

خدمات پیچ کردن نما از مهم ترین خدمات تعمیر نما در کرج

یکی از جدیدترین خدمات که در دسته تعمیرات نما در کرج قرار میگیرد، خدمات پیچ و رولپلاک نما ساختمان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خدمات میتوانید روی لینک درج شده کلیک کنید و یا همین حالا برای درخواست خدمات تعمیر نما در کرج با شماره درج شده تماس بگیرید.

از دیگر خدمات در دسته تعمیرات نما در کرج، میتوان به پولیش و واکس نما اشاره کرد. ما تیم کاربلدی برای انجام خدمات پولیش داریم. پولیش سنگ نما در کرج یکی از پردرخواست ترین خدمات است. کرج نشین های عزیز ار قصد دارید ایرادات سنگ نما ساختمان را بگیرید و نما ساختمان را براق کنید، خدمات پولیش در کرج را سفارش دهید.  ما در لیست خدمات تعمیر نما در کرج، خدمات واکس نما را به طور ویژه همراه با تجهیزات اساسی و حفظ موارد امنیتی برای کار در ارتفاع را ارائه میدهیم.

تعمیرات نما ساختمان در کرج علاوه بر تخصص کار در ارتفاع نیاز به داشتن مهارت بالا در نصب انواع سنگ نما دارد، راپل کاران تیم اوج یاران سنگ های ساختمان را بررسی کرده و هر سنگی که نیاز به تعمیر دارد و ترک داشته باشد قطعا با کمک ابزار آلات آن را درست میکند.

از دیگر خدمات در دسته تعمیرات نما در کرج میتوان به سیمان کار نما در کرج، رزین نما در کرج، رفع مشکل ترک سنگ نما در کرج، مقاوم سازی نما در کرج، رنگ آمیزی نمای ساختمان در کرج، نانو نما در کرج، اب بندی نما در کرج، رفع شوره نما در کرج و… اشاره کرد.   یکی از راه های بعد از  تعمیر نمای ساختمان در جهت عدم نفوذ آلودگی و زدودن گرد و غبار  در آن شستشوی نما ساختمان با مواد نانو است.

 

تعمیرات نما در کرج با استفاده از طناب و بدون داربست

خدمات تعمیرات نما در کرج بدون داربست انجام میشود که به تبع هزینه های خدمات کاهش پیدا میکند. چرا که دیگر نیازی به صرف هزینه و زمان برای بستن میله جهت ایجاد داربست برای بالا رفتن از ارتفاع نخواهیم بود. اکنون برای دریافت خدمات تعمیرات نما در کرج با شماره درج شده تماس بگیرید.

برای درخواست هر یک از خدمات تعمیرات نما در کرج میتوانید با شماره 09196155764 تماس بگیرید

 

ترمیم نما در کرج

خدمات ترمیم نما سنگی در کرج ، شامل چند ۵ فرایند است.  برای شروع، ابتدا راپل کاران  متخصصین اوج یاران، نوع طراحی نما، محیط و شرایط جغرافیایی، ابعاد و متریال استفاده شده در نما را مورد بررسی قرار میدهند و سپس تجهیزات را آماده میکنند و با استفاده از طناب از ساختمان بالا میروند.

  • مرحله اول، بررسی علت ریزش سنگ نما است.  علت ریزش سنگ نما به چندین عامل برمیگردد که ما در پستی جداگانه به آن پرداخته ایم. ( علت ریزش سنگ نما)
  • مرحله دوم از بین علت ترک برداشتن و ریزش سنگ نما است. ( برای مثال شوره سگ نما ممکن است باعث ترک سنگ شود، پس باید اقدام به رفع شوره نما نمود)
  • مرحله سوم سنگ های ترک برداشته شده ترمیم میشود.
  • مرحله چهارم نما مقاوم میشود آن هم با استفاده از دو ابزار پیچ  و رولپلاک.
  • مرحله پنجم، خدمات پولیش و رزین نما ارائه میشود.

 

 

نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *