خدمات نماشویی در کرج با طناب

خدمات شستشوی نمای ساختمان در کرج

خواه یک ساختمان تجاری، خواه یک ساختمان اداری یا یک آپارتمان مسکونی باشد، باید همیشه از نظر نظافت و تمیزی محیط داخلش بسیار در درجه و سطح خوبی قرار گرفته باشد. اما آیا تا به حال به نمای بیرونی ساختمان هم توجه کرده اید.  نمای محل شما اولین چیزی است که بازدیدکنندگان می بینند، بنابراین بسیار مهم است که هر کاری می توانید انجام دهید تا این قسمت از ساختمان خود را همیشه تمیز نگه دارید.

اگر در کرج سکونت دارید، میتوانید برای دریافت خدمات شستشوی نمای ساختمان در کرج روی ما حساب کنید.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نظافت نمای ساختمان در شهر کرج و قیمت نماشویی هر متر از ساختمان در کرج با ما به شماره 09196155764 تماس بگیرید. بهترین خدمات شستشوی نمای ساختمان در کرج از ما دریافت کنید.

 

 

بهترین زمان برای نماشویی در کرج – چه زمانی برای شستشوی نما در کرج درخواست دهیم؟

اگر  ملک اجاره می کنید، اگر قصد فروش واحد های ساختمانی خود را دارید، اگر مدیر ساختمان هستید قطعا باید نظافت نمای ساختمان برایتان خیلی اهمیت داشته باشد. باور کنید که هیچ کس از نمای کثیف و کدر خوشش نمی آید.  قطعا نظر افرادی که یک ساختمان کثیف را میبینند، بسیار منفی میشود.  این موضوع برای شهر کرج که جمعیت زیادی دارد بسیار مهم است. جمعیت زیاد، آلودگی زیاد در پی دارد.

به همین دلیل نماشویی ساختمان در کرج باید حداقل هر شش ماه یکبار انجام شود.  نماشویی در کرج  را باید جدی بگیرید و ازش ساده نگذرید.  حتی در فصل زمستان هم شاهد گرد و غبار، آلودگی هستیم به همین دلیل باید به صورت دوره ای به نظافت نمای بیرون ساختمان اقدام کنید.

شستشوی نمای ساختمان بدون داربست

ارائه خدمات شستشوی نما در کرج با بهترین متریال، بهترین روش برای بالا رفتن از ارتفاع (با طناب و بدون داربست) در مدت زمانی مناسب و بهینه

از دیگر خدمات ما به جزن نظافت نمای بیرونی ساختمان:

پولیش سنگ نما ساختمان

واکس نمای ساختمان

رزین نمای ساختمان

 

 

شستشوی نمای ساختمان در کرج  با طناب (بدون داربست) را به حرفه ای ها بسپارید 

شرکتی حرفه ای پیدا کنید تا کار شستشو نمای ساختمان در کرج را برای شما بدون نقص انجام دهد. منظور از بدون نقص این است که نما را با بهترین و مناسبترین متریال شستشو دهد و برای بالا رفتن از ارتفاع از تجهیزات ایمن استفاده کند و ساختمان را مانند روز اولش کند. البته ممکن است که نما ساختمان به پیچ و رولپلاک نیاز داشته باشد که خدمات پیچ و رولپلاک نما در کرج ، باید قبل از نماشویی در کرج درخواست داده شود.

چرا که سنگ های نمای ساختمان پس از مدتی دچار شکستگی شده و ممکن است از بالا پرت شوند. در غیر این صورت، یعنی اگر نیازی به استحکام سازی نما نیست، نظافت نمای ساختمان و شستشوی نمای ساختمان در کرج کفایت کرده و بسیار میتواند ساختمان شما را نونوار کند. به طوری که تغییرات واقعا احساس شود.

 

راستی این را بگوییم که دم عید، زمانی که موضوع نظافت، زیبایی و تغییر درونی و ظاهری بسیار بحث داغی میشود، به مراتب تقاضا برای «شستشوی نمای ساختمان» نیز افزایش پیدا میکند. پیشنهاد میکنیم که شما هم برای نظافت ساختمان و ایجاد تغییر و تحولی در نمای ساختمان، این خدمات را درخواست دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شستشوی نمای ساختمان در کرج بدون داربست، با طناب با ما به شماره 09196155764 تماس بگیرید.

 

شستشوی نمای ساختمان در کرج

نماشویی در کرج با بهترین متریال، بهترین دستگاه در مدت زمانی بهینه، آن هم با قیمتی مناسب

تمیز کردن نما فرآیندی است برای اطمینان از پاک شدن نمای بیرونی ساختمان از هرگونه کثیفی، لکه‌ها و آلاینده‌ها، چربی، گرد و غبار، خاک، آلودگی و….  نما معمولاً به قسمت جلویی ساختمان اطلاق می شود که در آن ورودی قرار دارد.

برخی از محبوب ترین مواد مورد استفاده برای نمای ساختمان شامل شیشه، سنگ و چوب است، اگرچه برخی از خواص ممکن است نمای ساخته شده از فلزات مانند فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم را داشته باشند. که برای شستشوی هر نوع نما چه نمای سنگی، چه نمای آجری، چه نمای فلزی و… همگی باید از قبل بهترین و مناسبترین متریال استفاده شود.

نوع متریال مورد استفاده برای نماشویی هر نوع ساختمان متفاوت است. اما متاسفانه بسیاری از شرکت ها و تیم های نظافتی و خدماتی به این موضوع اهمیت نداده و برای هر نوع ساختمانی فقط و فقط از یک متریال و یک روش استفاده میکنند.

نحوه تمیز کردن نما به موادی که از آن ساخته شده است بستگی دارد. تجهیزات و محلول های مورد استفاده برای نوع مواد خاص خواهد بود تا اطمینان حاصل شود که در طول فرآیند تمیز کردن آسیبی نمی بیند. موقعیت و عملکرد ساختمان همچنین ممکن است دقیقاً نحوه تمیز کردن نما را تعیین کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شستشوی نمای ساختمان در کرج با ما به شماره 09196155764 تماس بگیرید.

 

نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *