شستن نما آجری شستشوی نما آجری

خدمات شستشوی نما آجری را از اوج یاران سفارش دهید

یکی از خدمات اصلی شرکت اوج یاران، شستشوی نما آجری است. از آنجایی که شستن آجر نما یک کار تخصصی است پس بهتر است که این کار را  تمام و کمال به تیم حرفه ای ما بسپارید.  ما از بهترین  محلول شستشوی آجر نما، بهترین روش و بهترین دستگاه استفاده میکنیم.

شک نداشته باشید که هیچ آسیبی به نمای ساختمان شما وارد نمیشود و آجرها به شیوه تخصصی شسته میشوند. ما کارمان را خیلی خوب بلدیم و میدانیم که چگونه آجر نما را تمیز کنیم. 🙂  روی ما حساب کنید. لازم به ذکر است که قیمت خدمات شستشوی نمای ساختمان نیز بسیار منصفانه تعیین شده است. برای درخواست خدمات برای پاک کردن سیمان روی آجر، سابیدن آجر نما، شستشوی نما آجری با بهترین روش، با ما تماس بگیرید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شستشوی آجرنما   با ما به شماره 09196155764 تماس بگیرید. بهترین خدمات شستشوی نمای آجری را از ما دریافت کنید.

چند مدت یکبار به شستن آجر نما نیاز است؟

ببینید دوستان عزیز، نمای بیرون ساختمان ها هم مانند محیط داخلی نیاز به نظافت به صورت دوره ای دارد. نمای آجری هم گرد و خاک زیادی جذب میکند. مخصوصا به دلیل حفره ها و درزهایی که کنار آجرها ایجاد میشود نیز این مقدار از جذب، بیشتر میشود و رفته رفته ظاهر نمای آجری کدر میشود. مخصوصا در شهرهای آلوده مثل تهران. پس نیاز است که حداقل هر ۶ ماه یکبار، کار شستشوی نمای آجری را درخواست داد. اگر در شهر تهران یا کرج هستید میتوانید برای شستن آجرنما روی تیم اوج یاران حساب کنید.   ما خدماتی نظیر:
  • پاك كردن سيمان روي آجر
  • شستشوی آجر سه سانتی و…
  • سابیدن آجر نما
  • زدن روغن جلا به آجر نما
  • میکروب زدایی آجرنما با محلول نانو آجر نما ا
  • شستشوی نمای آجر نسوز
  • شستن نمای آجری قزاقی
  • شستن نمای آجر لعابی
  • و…

    را  ارائه  میدهیم.
شستن نما آجری

روش شستشوی نما آجری

لازم به ذکر دوباره است که نمای آجری بعد از مدت طولانی کثیف خواهد شد و در اثر قرار گرفتن در معرض دود و آلودگی، باران های اسیدی و… و زیبایی که دارند را از دست میدهند  و از زیبایی میفتند. به همین دلیل لازم است که فکری به حال شستشوی نمای آجری کرد.  جدا از اینکه آجر نما به حالت اولیه برمیگردد و زیبایی اش را به دست می آورد، باید بدانید که اینکار باعث افزایش طول عمر نمای آجری ساختمان می شود. در ادامه روش های تمیز کردن نمای آجری را بررسی خواهیم کرد.

ارائه خدمات شستشوی نما آجری در با بهترین متریال در مدت زمانی مناسب و بهینه

از دیگر خدمات ما به جز نظافت نمای بیرونی ساختمان:

پیج و رولپلاک نما 

پولیش سنگ نما ساختمان  

واکس نمای ساختمان  

رزین نمای ساختمان  

 

 ما خدماتمان را برای کل تهرانی های عزیز و حتی کرج نشین های عزیز ارائه میدهیم.

شستشوی نمای آجری با محلول اسیدی

یکی از رایج ترین روش های برای از بین بردن سیمان روی آجر و از بین بردن لکه های سخت، استفاده از محلول اسیدی است.  این محلول ها حاوی اسید کلریدریک است و میتواند رسوبات ، زنگ زدگی و لکه های سرسخت را از بین ببرد.  البته شستشوی نمای آجری با محلول اسیدی کار هر کسی نیست. قطعا یک فرد عادی نمیتواند اینکار را انجام دهد.  قبل از استفاده جهت شستشوی نمای ساختمان آجر سه سانتی باید یک سری دستورالعمل را رعایت کرد.
به همین دلیل است که توصیه می کنیم که روند تمیز کردن اجر نما را به متخصصین حرفه ای اوج یاران بسپارید.
ما متناسب با نوع آجر نما، (آجر لعابی، آجر نسوز، آجر کوره ای، آجر قزاقی و…) بهترین روش برای شستشو را انتخاب میکنیم.  لازم به ذکر است که جنس و ساختار ساخت  همه آجرها یکسان نیست.، به این معنی که همه راه حل های تمیز کردن آجر اثر یکسانی ندارند  و باید قبل از دست به کار شدن برای نماشویی، جنس آجر را شناخت.
تاثیر شستشوی نمای ساختمان آجر سه سانتی بین آجرهای خاک رس سوخته و بتون و آجرهای آهک ماسه تفاوت خواهد داشت.
راستی، برای بالا رفتن از ساختمان های بلند نما آجری هم از داربست استفاده نمیکنیم. بهترین و مقرون به صرفه ترین روش برای بالا رفتن از ارتفاع، استفاده از طناب است. شستشوی نمای آجری با طناب هزینه خیلی خیلی کمتری نسبت به زمانی که داربست نصب میشود دارد.
شستن نما آجری

شستشوی نما آجری با سندبلاست

آجرنما، به دلیل جنسی که دارند خیلی زود جرم به خود میگیرند و کدر میشوند.  برای این که جرم ها از روی نمای آجری تمیز شود، باید  از روش سند بلاست استفاده کرد. این روش به جهت صیقل دادن سطح آجر نما استفاده شده و باعث پاک سازی لایه های آلوده سطوح می شود.

تمیز کردن نمای آجری با واتر جت

از دیگر روش عالی برای شستن نمای آجری، استفاده از دستگاه واترجت است. در این روش آب که با سیلیس ترکیب شده است با فشار قوی، بیرون می آید و روی سطوح مورد نظر ریخته میشود. البته این کار تخصصی است. میزان فشار، میزان ترکیب آب با سیلیس و… بسیار مهم است.
 بهتر است که این کار را به یک  تیم حرفه ای بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شستشوی آجرنما   با ما به شماره 09196155764 تماس بگیرید. بهترین خدمات شستشوی نمای آجری را از ما دریافت کنید.

2 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *